Thursday, February 09, 2006

Ömer Çelakıl www.kuranca.com

Big-Bang'in doğrulanması için Uzay'daki uydulardan gelen verilerin kullanıldığını gördük. Peki Uzay'a gönderilen bu uydudan 1400 yıl önce Muhammed Peygamber, Yerküre'nin Evren'le bitişik olup sonra ayrıldıklarını nasıl anlamıştı? Uzay'ın her an genişlediğini Muhammed Peygamber'in nasıl bilebildiğinin ortaya çıkması için "Acaba Muhammed Peygamber çölün kumları altına bir teleskop mu sakladı?" diye sorduk. üstelik bu teleskobun Hubble'ın teleskobu gibi gelişmiş olması gerekirdi. Peki, inkârcılar acaba Evren'in başta tek bir birleşim olduğunu "Muhammed kozmik fon radyasyonunu hesaplayarak buldu" diye mi iddia edecekler? Bunun için Muhammed Peygamber'in herkesten gizlediği uydusunu Uzay'a gönderdiği ve bu uydudan gelen verileri değerlendirerek COBE'den önce gerekli çıkarımları 1400 yıl önce yaptığı fikrini mi savunacaklar? COBE'den 25 yıl önce fosil radyasyonu, telefon şirketinin ekipmanlarıyla keşfeden Penzias ve Wilson, Nobel ödülünü aldılar. Peki, 1400 yıl önce Evren'in tek bir birleşimden oluştuğunu da, Uzay'ın genişlediğini de söyleyen Muhammed'in Peygamberliğini inkâr edenler, acaba en azından onu Nobel fizik ödülüne aday gösterecekler mi? ( Ömer Çelakıl http://www.kuranca.com Kuran-ı Kerim'in şifresi türünde bir yazı oldu. Kuran'ın şifresi olabilir. Kuran şifre kitabı değildir fakat Kuranın şifresi varsa ne zararı olabilirki. ÇELAKIL'IN resmi web sitesi bu konudan bahsediyordu Kur'an'ın şifresi kitabında bunlar gibi kuranı kerim'in mucizeleri yazıyordu)

Görüldüğü gibi Kuran'ın Allah tarafından gönderilmediğini, Hz. Muhammed'in Kuran'ı kendisinin yazdığını söyleyenler, ne iddia ederlerse etsinler komik duruma düşmekten kurtula-mayacaklardır. İnanmaya niyeti olmayanlar hangi delili görürlerse görsünler inkâra kendilerini şartlandırmışlardır. Hz. İbrahim'e karşı böyleydi, Hz. Musa'ya karşı böyleydi, Hz. İsa'ya karşı da böyleydi, Hz. Muhammed'e karşı da böyledir. İnkarcıların tavrı, tarih boyunca hep aynı psikolojiyi yansıtır. Aşağıdaki ayette görüleceği gibi Hz. Musa'ya karşı koyanlar da, her ne delil görürlerse görsünler inkâr edeceklerini söylemişlerdir.
Bizi büyülemek için delil olarak her ne getirirsen getir, biz sana inanmayacağız.
7-Araf Suresi 132

29 Comments:

Anonymous Anonymous said...

www.kuranca.com sitesini bende incelemiştim ömer çelakıl'ın web sitesi.

1:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

öNÜNE GELEN BLOG HAZIRLIYOR :)

1:29 AM  
Anonymous Anonymous said...

önüne gelen değil işte zaman gerekiyor arkadaşım

9:31 AM  
Anonymous yavuz said...

Çelakıl'ı daha tam olarak anlayamadım bilmiyorum yani

5:50 AM  
Anonymous deniz said...

bu siteyi ilk defa inceledim kuranca.com sitesini ilginç gerçekten

1:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

olmamış kardeşim baştan yap sen bu işi

3:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

olmamış kardeşim baştan yap sen bu işi

3:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

evet bu mucizeleri ömer çelakıl'ın www.kuranca.com sitesinde görmüştüm. www.celakil.com diye bir site daha açmış adam fakat aynısı

4:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

ben sizin görüşlerinize hayranım müthiş bir zekanız var kuran ın nekadar gerçek oldugunu anlatmak niyetiniz anlayan anlar anlamayan anlamaz ben sizin bir ayrıcalıgınız oldugunu düşünüyorum acaba ömerden başka bir isminiz varmı varsa bu ali ola bilirmi birde dogum tarihinizi ögrenebilirmiyim ayı ve günüyle teşekkür ederim başarılarınızın devamını dilerim

5:33 AM  
Blogger meltem said...

gerçekten anlattıklarınz çoook inandırıcı
fakat sizi anlamayan o saçma sapan programlara katılmayın lütfen

8:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

kardeşim sen önce peygamberimize saygıyı ögren sonra bu işe başla sen efendimize nasıl olurda direk ismiyle bahsedersin senin senin amacın tamamen gündemde kalıp para kazanmak böyle şeyler yapma çok günahtır seni ayıplıyorum

11:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

Çelakıl'ı beğenirsiniz yada beğenmezsiniz ama yaptığı büyük bir araştırmadır. Büyük bir zeka ve birleştiriciliktir. Açıklamalarının doğruluğundan kuşkularınız varsa Kur'an-ı ve Çelakıl'ın kitabını yanyana alır incelersiniz. Kişinin inancı sizleri ilgilendirmemeli. Ne bulduğu neyi ortaya koymaya çalıştığı önemlidir.

12:02 AM  
Anonymous Anonymous said...

murat çelakıl kuran üzerinden cebini doldurmaya çalışan bir zavallıdır.büyük bir ihtimalle de fethullah gülen in maşalarından biri

3:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

kesinlikle size inanıyorum.size inanmayanlarla yani reting uğruna tv ye çıkıpta kendinizi üzmeyin lütfen...siz araştırarak sonuçları cıkarıp bin çeşit hesapla inanıyorsunuz onlar ise körü körüne araştırıp bilmeden size inanıyorum kuran-a inandığınız için bay.

2:05 PM  
Anonymous a said...

acaba diyorum daha önce dünyada yaşayanlar bilim teknoloji konusunda son derece ilerledi ve bu teknolojileri kötüye kullananlar olup ve dünya yaşanmaz bir hal aldı ve bilim adamları akıllı birkaç kişiyi korumaya alıp tüm dünyayı yok etmeyi, tertemiz bir insanlık ve dünya oluşmasınımı sağladılar,herne olursa olsun yine kötüye gidiyor...ve haşa diyorum sadece öylesine yazdım rabbim bize hidayet nasip etsin doğru yolu göstersim inşallah

4:45 AM  
Anonymous a said...

acaba diyorum daha önce dünyada yaşayanlar bilim teknoloji konusunda son derece ilerledi ve bu teknolojileri kötüye kullananlar olup ve dünya yaşanmaz bir hal aldı ve bilim adamları akıllı birkaç kişiyi korumaya alıp tüm dünyayı yok etmeyi, tertemiz bir insanlık ve dünya oluşmasınımı sağladılar,herne olursa olsun yine kötüye gidiyor...ve haşa diyorum sadece öylesine yazdım rabbim bize hidayet nasip etsin doğru yolu göstersim inşallah

4:45 AM  
Anonymous Anonymous said...

yorumlarınız güzel,yüzdelik derecesi koymuyorum,yeni bir bakış açısı,bilgi hazinemize birşeyler katıyon,önemlisin,özelsin,bu yolda devam et arkadaşım...

6:35 AM  
Anonymous Anonymous said...

Zeki olduğunuz belli.Ancak ,artık bırakın insanlar sizi daha ciddiye alınacağınız,kendinizi daha iyi ifade edeceğiniz yerlerde görsün.Bunun için maddiyatın da olması gerektiği muhakkak.İnandırmak zorunda olduğunuz kimse yok bence.Bırakın insanoğlu da biraz araştırıp ,sizin doğrularınızın , doğruluk payını bulsun.

12:31 PM  
Anonymous tarol said...

Kuran ın bütün zamanlar için mucize olduğunu söyleyenler bu mucizelere inanmamakta neden ısrar ederler bilinmez batılı devletler bile bilim adına yaptıkları bir çok şeyde kuran ı inceleyerek ciddi ciddi buluşlar yaparken biz hala elimizdekinin kıymetini bilmemeye devam ediyoruz.Anlamadığım bir olayda hiç bir ilim veya bilim adamının olaylarıyok farzedip sessiz kalmalarıdır.sevgiler

1:58 PM  
Anonymous Anonymous said...

olmamış kardeşim diyenlerin kendi çalışmaları varmı bilmek isterim bakın herkes oturdugu yerden sadece eleştiriyor ama sizce nasıl dendiginde kimsenin sesi çıkmıyor yazıktır emege bari saygınız olsun

5:35 AM  
Anonymous melek said...

ben yazdıklarınızı çok ilginç buluyorum .inanıyorumda. çünkü her cümleyi kurandaki hadilerle kanıtlayabiliyosunuz .size tavsiyem sizi anlamayan yada anlamak istemeyen programlara katılmayın yeni yazılarınızı merakla bekliyrum .kolay gelsin. herkes bu işi yapamaz bence bu benim görüşüm...

6:05 AM  
Anonymous berna said...

emeğe saygı bence....

6:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

anonymous ne dedigin belli degil önce neyi savunduğunu sölede bilelim bi adamı övüon bi dalga gecion.bence adam müthiş bi iş çıkarmış doğru olduğuna ve tüm söylediklerine inanıyorum.sana bi tavsiye inanmasanda böyle bi çalışmaya saygı duymak lazımm müthiş bi zeka hayran oldum

1:32 AM  
Anonymous sulee said...

arkadaşlar adama hayran kaldım müthiş bi zeka ve bence doğru söylüo herşeyi en azından belgelere dayandırıo.inanmayanalara hayret ediyorum herseyi kurana dayandırarak anlatıyor.olmamış diyenlerde neyinin olmadığını belgelere dayandırarak anlatsınlar lütfenn

1:38 AM  
Anonymous Anonymous said...

ömer beysizden kuranndaki harfleri sadece sayı olarak harflerin yerini belirleye bilirmisiniz kurandaki (be) harfini(0) oldugunu var sayarsak ki öyledir(1),i de (elif) alarak var sayarsak diger harfleri kodlaya bilirmiyiz, cevap yaz önemli benim için,metin akın,gaziantep
,

8:03 AM  
Anonymous Anonymous said...

söylediklerinizin her satırına kalben inanıyorum çünkü ispatı kur'anda var. peki bir gün birinin bunu insanlara ispatı ile anlatacağıda acaba kuranda varmı bende bunu çok merak ediyorum. yani sizden bahsediliyormu. birde mesih olayını çok merak ediyorum.

1:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

36656

6:18 AM  
Anonymous Anonymous said...

Helo ! Forex - Outwork чашку кофе успешной стала независимой, пройти регистрацию forex [url=http://foxfox.ifxworld.com/]forex[/url]

1:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

[url=http://sexrolikov.net.ua/tags/giant/]giant[/url] Смотри и дрочи : [url=http://sexrolikov.net.ua/tags/mobstar/]mobstar[/url] , это все смотри

7:06 AM  

Post a Comment

<< Home